söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag

Dagen började med frukost på sängen o en liten överraskning. Nu ska vi snart iväg på middag + bio o ikväll blir det mys härhemma. Härligt!
Dagen till ära dammade jag av min locktång, trotsade latheten o ägnade minst en minut åt att fixa luggen, haha. Men det blev stor skillnad! Svårt att fånga på bild bara. Hoppas ni har en fin dag och är med någon ni tycker om. Pojkvän/flickvän, familj, kompis eller husdjur. Det funkar lika bra vilket som:). Puss på alla mina hjärtan!
Sist men inte minst, till min familj: Jag älskar er!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin du blev!

Sofia sa...

Tack! :)

Markus sa...

Söt som socker!

Jennie sa...

Åh så fin du e! Nu börjar jag sakna dig ordentligt du hiner inte med en fika på fredag eventuellt om ni vill komma hit och spela lite spel? Puss

Ella sa...

Mysigt gumman...mys är alltid uppskattat....ser ut som ni hade en bra dag. fin lugg blev det=) Kjamis